ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) / Vásárlási információk

Vásárlási információk

Webáruházunkban vásárlás kizárólag interneten keresztül a www.iroda-ellatas.hu webcímen lehetséges. A www.iroda-ellatas.hu címen való megrendeléssel a jelen dokumentumban leírt feltételeknek megfelelően vásárlási szerződés jön létre a TRS AG Kft. és a megrendelést leadó (továbbiakban “megrendelő”) között. Webáruházunkban regisztrációval, és regisztráció nélkül is vásárolhat, amennyiben elfogadja a vásárlási feltételeket.
A felek között létrejött szerződés nyelve magyar.

A webáruház technikai üzemeltetője: TRS AG Kft.

A webáruház tulajdonosa: Profil-Copy 2002 Kft.

A létrejött szerződéseket a Profil-Copy 2002 Kft. nem iktatja, később sem teszi papíron elérhetővé.
A webáruházban feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen ajánlattételnek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

A megrendelés véglegesítése fizetési kötelezettséget von maga után, melyet a vevő jelen ÁSZF elolvasásával kifejezetten tudomásul vesz. A megrendelés akkor lép életbe, amikor a rendelést telefonon, vagy e-mailben visszaigazoltuk.

 

Szállítási információk

Szállítási információinkat a láblécben, és a webáruházon belül a jobb oldalon található “Szállítási információk” menüpontra kattintva érheti el. Szállítási információinkat ide kattintva is elérheti.

Webáruház használata

A webáruházban a regisztrációnál, illetve a rendelésnél kért adatokat a felhasználó köteles a valóságnak megfelelően megadni. A hibás kitöltésből eredő károkért felelősséget nem vállalunk.
A webáruház használatához részletes információkat a láblécben, és a webáruházon belül a jobb oldalon található “Webshop használata” menüpontra kattintva érheti el. A webáruház használatához a segítséget ide kattintva is elérheti.

Fizetési lehetőségek

Webáruházunkban az alábbi módon fizethet:

  • Utánvéttel
  • Előreutalással
  • Bankkártyás fizetés Barionnal

A fizetési lehetőségekről, és díjairól a szállítási információk menüpontban kaphat bővebb tájékoztatást.

Proforma számlát nem minden esetben, csak külön kérésre küldünk. Ebben az esetben kérjük írja a Megjegyzés rovatba rendelés leadásakor. A számlát a megrendelés mellé természetesen a futár szolgálattal küldjük mellékelten.

Amennyiben az előre utalást választotta, a rendelését a végösszeg beérkezését követően tudjuk indítani a megrendelését, vagy az átutalási bizonylat megküldését követően az info@iroda-ellatas.hu e-mail címre. Köszönjük megértését.

Mit jelent a BARION™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizess kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!


Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Fizess kényelmesen bankkártya nélkül

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Ingyenes

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad.Nincs havi díj sem.

Kövesd vásárlásaidat

A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az ingyenes Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz

Első a biztonság

A Barion szervereit a Comodo 2048 bites TLS titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót.A böngésződ zöld színnel jelzi,ha a fizetés és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja:


A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

A webáruház tulajdonosa:

Cégnév: Profil-Copy 2002 Kft.
Székhely/Telephely: 3531 Miskolc, Kiss Ernő utca 35/A
Adószám: 12933086-2-05
Cégjegyzékszám: Cg.05 09 009966
Nyilvántartásba vevő hatóság: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Bíróság - Cégbíróság

Telefonszám: (46) 382-044 | Fax: (46) 505-332
E-mail cím: info@iroda-ellatas.hu

A webáruház technikai üzemeltetője:

Cégnév: TRS AG Kft.
Székhely/Telephely: 3521 Miskolc, Harang utca 13.
Adószám: 23350485-2-05
Cégjegyzékszám: Cg.05 09 021796
Nyilvántartásba vevő hatóság: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Bíróság - Cégbíróság

Webshop tárhely tulajdonosa és üzemeltetője:
Cégnév: Profil-Copy 2002 Kft.
Székhely/Telephely: 3531 Miskolc, Kiss Ernő utca 35/A
Adószám: 12933086-2-05
Cégjegyzékszám: Cg.05 09 009966

További információért, esetleges panaszaival keressen fel minket elérhetőségeinken.

Elállási jog

Elállási jogával élhet a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet a távollevők között kötött szerződésekről, 4.§ és 5 § szerint.

  • A fogyasztót indoklás nélküli elállási jog illeti meg
  • Az elállási jog a termék átvételét követő 14 napon belül gyakorolható.
  • A fogyasztó írásbeli elállása esetén elegendő, ha nyilatkozatát az elállási határidőn belül elküldi.
  • Elállási szándékáról e-mailben, telefonon, vagy ajánlott postai levélben is értesíthet minket.
  • Vállalkozásunk a fogyasztó által kifizetett öss1zeget 14 napon belül fizeti vissza, a fogyasztó egyedül az áru visszaküldésének költségeit viseli.
  • Webáruházunkban nem árulunk az elállási jogon kívül eső termékeket, így minden webáruházunkban vásárolt termékre érvényesítheti elállási jogát.

1. Általános tudnivalók

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.iroda-ellatas.hu weboldalon keresztül történik, és amely szolgáltatás az előzőekben meghatározott Felek között jön létre. A www.iroda-ellatas.hu oldalon történő vásárlást a 2014. március 15. napját követő vásárlások esetében, az e napon hatályba lépett új Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, Hatodik Könyv, Kötelmi Jog 6:5. §, 6:7.§, valamint „Az elektronikus úton történő szerződések különös szabályai” fejezete 6:82. § - 6:85. §-ai; illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”), illetve 2014. június 12. napjáig - az addig megkötött szerződések esetében - a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet szabályozza. A 2014. június 13. napjától megkötött szerződésekre, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet előírásait alkalmazzuk.

1.2. A www.iroda-ellatas.hu oldalon keresztül történő vásárlás elektronikus úton (pl. webáruházunkban vagy elektronikus levélben, magyar nyelven) leadott megrendeléssel lehetséges. A személyesen, üzleteinkben történő vásárlás nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek, így nem tartozik jelen ÁSZF hatálya alá.

1.3. A www.iroda-ellatas.hu weboldalon keresztül bárki vásárolhat, amennyiben elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. (A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 4. § 2. pontja szerint fogyasztónak csak természetes személy minősülhet. Nem vonatkozik ez a szabály a békéltető testületi eljárás kezdeményezési lehetőségre.)

1.4. A megrendelés - Vállalkozástól küldött visszaigazolással - interneten, írásban, magyar nyelven kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, amelyet iktatunk, és úgy kerül archiválásra, hogy utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

2. Regisztráció

2.1. A www.iroda-ellatas.hu oldalon vásárlásához nem szükséges regisztráció, azonban visszatérő vásárlóknak a regisztráció megkönnyíti a vásárlást, illetve lehetővé teszi a rendelés státuszainak nyomon követését.

2.2. A Vállalkozást az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Vállalkozást nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél jelszava illetéktelenek számára bármely ̶ nem a Vállalkozásnak felróható ̶ okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására, bejelentkezés után, az Profilom menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati telefonszámokon, vagy központi e-mail címünkön van lehetőség.

3. Megrendelés

3.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, vagy a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha termékeinkkel kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely forintban értendő . A csomagolás és kiszállítás (fuvardíj, postaköltség) költségeiről a 4.1. pont alatt adunk tájékoztatást.

3.3. Amennyiben a www.iroda-ellatas.hu oldalon szereplő termékek áráról kiderül, hogy helytelen, tekintettel hogy a gyártó a piaci és árfolyamváltozásokra való ingadozás miatt nem tudja garantálni a termék árstabilitását, a Profil-Copy 2002 Kft. jogosult a szerződéstől esetleges törvényes jogának sérelme nélkül elállni.

Az elállást a Profil-Copy 2002 Kft. köteles azt követően írásos és/vagy telefonos megkeresés formájában haladéktalanul nyilatkozatában közölni, hogy az elállás oka tudomására jutott.

3.4. A iroda-ellatas.hu a megrendelés megérkezését követően a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolja. A szerződés a Felek között a visszaigazolással (lásd 1.4. pontot) jön létre. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül az Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Vállalkozás ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

3.5 A Vállalkozást az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, felelősség nem terheli.

3.6. A rendelések feldolgozása, a vevőszolgálati feladatok végzése munkanapokon, hétfőtől-csütörtökig 8:00-16.30 óráig, pénteken 8:00-15:00 történik. Az ezt követően, szombaton és vasárnap illetve munkaszüneti napokon beérkezett megrendelések feldolgozása és postára adása a következő munkanapon kezdődik meg.

4. Szállítási és fizetési feltételek

4.1. A rendelések kiszállítási díját honlapunk automatikusan számítja, így Ön mindig pontosan tudja, mennyit kell fizetnie a rendelt áruért. Aktuális kiszállítási díjaink a következő táblázatban foglaltak szerint alakulnak.

Átutaláshoz szükséges információk:

Kedvezményezett neve: Profil-Copy 2002 Kft.

Bank: MKB Bank Zrt.

Bankszámlaszámunk: 10102718-49393300-01005003

Futárszolgálati Partnerünk a Magyar Posta Zrt. és GLS General Logistics Systems Hungary Kft.

A házhozszállítást munkanapokon 8:00-17:00 között végzi.

A szállítási díj változtatásának jogát fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a www.iroda-ellatas.hu weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

4.2. A megrendelt terméket - magánszemélyeknek Miskolcon belül díjmentesen házhozszállítjuk a megrendelt termék(ek)et. Közületi ügyfeleknek, vállalkozásoknak a szállítási költségek a házhozszállítási díjak díjszabása szerint mérvadóak, abból az okból kifolyólag, mert személyes átvételre jelenlegi jogszabályok alkalmazása miatt nincs lehetőség csak közületi ügyfelek számára!

5. Elállás joga, módja, következményei

5.1. A leadott és visszaigazolt rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályozást a 17/1999. (II.5). Korm. rendelet tartalmazta a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) hatálybalépéséig. A 2014. június 13. napja után kötött szerződésekre már ennek szabályai vonatkoznak.

5.2. A Korm. rendelet értelmében a Fogyasztó indokolás nélkül gyakorolhatja elállási jogát - fő szabályként - a termék átvételétől számított 14 napon belül.

5.2.1. A Fogyasztót a 14 napon belüli indokolás nélkül megillető elállási és felmondási jog alóli kivételeket a Korm. rendelet 14. pontja részletezi.

Ezek közül külön is kiemeli a Vállalkozás, hogy nem illeti meg az ilyen elállási jog a Fogyasztót

  • olyan termék tekintetében, amelynek ára a vállalkozás által nem befolyásolható,
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

A webshopból történő vásárlásnál a 14 napos elállási jogra vonatkozó rendelkezéseket a 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet tartalmazza, ami előírja, hogy e többlet jogosultság csak a fogyasztókat illeti meg. A fogyasztó fogalmát az új Ptk. a következőképpen határozza meg: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A 14 napos elállási joggal, tehát csak a magánszemélyek élhetnek, az egyéni vállalkozók, társas vállalkozások nem!

5.3. A szerződéstől való elállást nyilatkozattal kell bejelenteni. A bejelentést a Vállalkozás Ügyfélszolgálatán írásban kell megtenni (postai úton: 3434 Mályi, Kossuth Lajos utca 51/A címen.; vagy e-mailben: info@iroda-ellatas.hu). A telefonon tett bejelentést a Vállalkozás elállásként/felmondásként nem rögzíti.

Az elállási nyilatkozatot a Fogyasztó (1) az ÁSZF 1. számú mellékletében található elállási nyilatkozat kitöltésével és a Vállalkozáshoz való eljuttatásával, vagy (2) saját megfogalmazású elállási nyilatkozatban gyakorolhatja. A jog gyakorlása határidőben történik, ha a nyilatkozatot a 14 napos határidő lejárta előtt elküldték. A nyilatkozat 14 napon belüli elküldését a Fogyasztónak kell igazolnia.

5.3.1 A Korm. rendelet 11. § (1) bekezdése írja elő, hogy ha a szerződés megkötését megelőzően a Vállalkozás nem ad tájékoztatást az indokolás nélküli felmondás lehetőségéről, határidejéről, feltételeiről, illetve a nyilatkozat-mintáról – úgy az indokolás nélküli felmondás lehetősége 12 hónappal meghosszabbodik. Ha e 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, akkor a felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

A Vállalkozás a szerződés előtti tájékoztatási kötelezettségének jelen ÁSZF 5.2., 5.2.1., 5.3., pontjaiban, valamint az ÁSZF mellékletében, illetve a megrendelés visszaigazolásakor tesz eleget.

5.4. A termék átvételi időpontja: házhozszállítás esetében a futártól való átvételtől számítandó. Ezek a bolti blokkal/számlával, ill. a futártól, illetve az átvételi pontnál kapott nyugtával, bizonylattal bizonyíthatóak.

5.5. A Fogyasztó a 14 napon belüli elállás esetében a sértetlen terméket a számlával/nyugtával vagy annak másolatával, saját költségén küldje, vagy személyesen szolgáltassa vissza az Ügyfélszolgálat címére (3531 Miskolc, Kiss Ernő utca 35/A).

5.5.1. A Fogyasztó a terméket, az elállás közlését követően haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni. Ennek közvetlen költsége a Fogyasztót terheli.

5.5.2. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére a Vállalkozásnak nincs lehetősége.

5.5.3.. Abban az esetben, ha a terméket a Fogyasztó használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, ezáltal az eredeti állapot nem állítható helyre, akkor a Vállalkozás érvényesítheti az ebből eredő kárának megtérítését. A Fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

5.5.4. A Vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését is.

5.5.5. A Vállalkozás legkésőbb, az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül téríti vissza a Vásárló által megfizetett teljes összeget (beleértve ebbe a 4.1.

alatti költséget is), a Vásárló által igénybevett fizetési móddal megegyező módon. A Vállalkozás a visszatérítendő összeget mindaddig visszatarthatja, ameddig a Fogyasztó a terméket nem szolgáltatta vissza, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

6. Jótállás, szavatosság, garancia

6.1. A 2014. március 14. napjáig megvásárolt termékek jótállására és a szavatosságára a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben [Ptk.] foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók [248. §, 305. § - 311/A. §].

6.2. A 2014. március 15. napjától megkötött szerződések esetében a termékek jótállásával, kellék-, vagy termékszavatosságával összefüggésben a 2013. évi V. törvény (új Ptk.) rendelkezései szerint kell eljárni [Jótállás: 6:171. § - 6:173. §, kártérítési igény: 6:174. §; Hibás teljesítés: 6:157. § - 158. §, 177. § - 178. §; Kellékszavatosság: 6:159. § - 6:167. §; Termékszavatosság: 6:168. § - 6:170. §].

6.3. 2021. január 1. napjától érvényes 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, valamint az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet módosításáról.

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 55. § (1) bekezdés h) pontjában és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény hatálybalépésével összefüggő átmeneti és felhatalmazó rendelkezésekről szóló 2013. évi CLXXVII. törvény 66. § (1) bekezdés e) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el: 

1. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet módosítása

1. § (1) Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R.) 2. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:„(1) A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása - a (4) bekezdésben foglalt kivétellel - jogvesztéssel jár.”

6.4. Kérjük, hogy garanciális igényét a garancia@iroda-ellatas.hu -ra küldött elektronikus e-mailben küldje meg számunkra.

HIBÁS, GARANCIÁLIS TERMÉK BESZÁLLÍTÁSA

Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal elérhetőségeink egyikén a termék beszállításának egyeztetése kapcsán, mielőtt elküldené nekünk a terméket! A postai feladás vagy futárszolgálattal történő beszállítás esetén ne utánvéttel adja fel! Ebben az esetben nem áll módunkban a hibás terméket, illetve a csomagot átvenni. A meghibásodott termék visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia, amelynek visszatérítjük a költségét, amennyiben a reklamáció jogos volt. Abban az esetben, ha bevizsgálás után a termék hibátlanul működik, nem áll módunkban cserélni, illetve visszatéríteni a számlán szereplő végösszeget. A terméket a vevő saját postaköltségén küldjük vissza (utánvéttel). Természetesen egy jogos reklamáció esetén mi költségünkön szállítjuk Önnek a garanciálisan megjavított, vagy újra cserélt terméket.

7. Reklamáció kezelése

7.1 A Vevő egyoldalú keresete a Szállító felé, amely a kiszállított áru (minőségi és/vagy mennyiségi) hibáira vonatkozó felelősség jogérvényesítésére irányul. A reklamációt elektronikusan küldött e-mailben, írásos formában kell megvalósítani a panaszkezeles@iroda-ellatas.hu címre.

7.2. A kiszállított áru nyilvánvaló (minőségi és/vagy mennyiségi) hibáira vonatkozó reklamációt az áru kézbesítését követő 2 munkanapon belül kell megvalósítani. A reklamációnak tartalmaznia kell a megrendelés vagy az ügyfél nevét és számát, a termék cikkszámát, a hiányzó mennyiségeket és/vagy az áru minőségi hibáinak pontos leírását.

7.3. A mennyiségi eltérésekre vonatkozó reklamáció elfogadását követően a hiányzó árut a lehető leggyorsabban, az első adandó alkalommal ki kell szállítani.

7.4. A megállapított minőségi hibákra vonatkozó reklamáció elfogadását követően, a hibás árut az első lehetséges alkalommal minőségileg megfelelő árura kell cserélni.

7.5. Az olyan hibákra vonatkozó reklamációt, amelyek a kiszállított áru használata során derülnek csak ki, szintén írásban kell bejelenteni a panaszkezeles@iroda-ellatas.hu címre.

8. A felelősségvállalás mellőzése

A Cartridge.hu nem tud felelősséget vállalni a mindenkori webes katalógusának hibáiért és a webshopja üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért beleértve a számítógépes vírusok okozta károkat, elmaradt hasznot, adatvesztést, a használat kieséssel kapcsolatos károkat is.

9. Egyebek

9.1. A Vállalkozás az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Vállalkozás az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Vállalkozás alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el (pl. futárszolgálat). A Vállalkozás az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

9.2. A Vállalkozás bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

9.3. A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Bíróság, illetve a Miskolci Törvényszék kizárólagos illetékességének vetik alá magukat. Ezt megelőzően a fogyasztóvédelemről szóló jogszabályok alapján a Fogyasztó a panaszát előterjesztheti a lakhelye szerinti illetékes megyei, vagy a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület, 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.  címén és az illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségnél.